avundsjuka.

NU vet jag, mina vänner! Nu vet jag äntligen hur sann avundsjuka låter.

Ungefär som denna kommentar:

"Jag tycker du är snygg men du retuscherar ju bilderna på bloggen. Det syns solklart om man ser dig i verkligheten. Men tycker du är snygg ändå."

Detta var ju bland det sorgligaste jag har läst. Jag har noll skillz när det kommer till photoshop, äger inte ens det programmet. Det enda jag gör är att ändra färg på bilderna. Och det borde väl verkligen inte ändra mitt utseende från bild till verklighet?

"Nämen, jag trodde du var svart/vit!? Vilken chock!"

Ibland tar man ett kort och tänker "fan va dassiga färger det blev! inte alls som irl", och då är det väl härligt att man kan dra upp kontrasten i bilderna en aning? Don't you think?

Och käre anonyma svarsjuka Tjåå, jag skulle vara glad om du beskriver bättre vad exakt jag retucherar. Tack på förhand!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Hm, ja denna människa har nog MAX sett dig från ett långt avstånd för jag har gått med dig sen 04 och jag kan inte se mycket skillnad. Ibland gör man sig bara väldigt bra på bild. Och svart/vita bilder framhäver på ett väldigt bra sätt och vad är det för fel på att vilja ha en svart/vit bild på sig själv? Jäkligt tjatigt att någon TYCKER (inte ens tror) att du har mixtrat fram ett snyggt resultat. Du är helt enkelt bara så snygg :D

2011-09-17 @ 19:20:03
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Mamma

:)

2011-09-17 @ 22:21:26
Postat av: johanna

öööh men hallåå schizo!?? Snacka om att smeka med ena handen och slå med den andra...

2011-09-19 @ 01:12:53
URL: http://jhnn.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0