äntligen en riktigt jävla bra film!

Just nu gör jag flera saker samtidigt (tur man är kvinna!) - internetar, viker kläder, dricker kaffe, städar toaletten, sminkar mig. Det ni! Datorn har jag i sängen. Ser typ ut såhär:


Hmm, kanske borde vika undan pyjamasen istället för att ha den hängandes på väggen? Äh, en annan dag!

Igår skulle jag och min snyggare hälft kolla på film. Medan jag lagade matlådor till honom (jag vet - jag är en klippa!) spelade han lite trailers för mig. "Den lät väl bra va?" ropade han efter någon actionrulle. "Jo, det tycker jag väl.." svarade jag och lämnade korvstroganoffen för att kolla på trailern. COLOMBIANA hetten den. "Ja, den tycker jag vi tankar hem!" utbrast jag och lämnade vardagsrummet. Efter några minuter ropade Micke "Sådär! Bion börjar 20:45!".

Naaaaaw gullig karl va?

Och vet ni, det var den bästa rullen på länge! Så jävla bra! SE DEN!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: johanna

Ja se där ja! Jättefint och mysigt =))

2011-09-26 @ 12:52:29
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Mathilda Lindström

Damn, den där MÅSTE jag se alltså, verkade ju skitbra :D

2011-09-26 @ 19:12:08
URL: http://mtldal.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0