söndagen..

..låg både jag och micke utslagna. Micke bakis och jag var sympati-bakis, typ.

På lördagen kom vi på att vi minsann hade två års jubileum. Två års dag. Vi hade alltså GLÖMT bort vår årsdag. GLÖMT. Fy fan va dåligt.

Så vi försökte gottgöra det på söndagen istället. Mys mys mys.

Tänk att det har gått över två år sen vi blev ett par. Det känns faktiskt längre, på ett bra sätt. Vi känner varandra så väl. Jag är upp över öronen kär, det är en sak som är säker. Sms:et jag fick idag fick mig att börja gråta - "Ville bara säga att jag älskar dig och att du är otroligt vacker!". Det är dom där små sakerna som får mig att falla ännu längre ner i kärlekshålet!

JAG ÄLSKAR DIG

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

ni passar verkligen skit bra ! :D

2011-10-16 @ 10:47:56
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0