overkill?

Igår var det silverkväll igen! Jag pillade med lite olika saker, och kom hem med en helt färdig ring. Japp - ring igen. Haha, jag älskar verkligen ringar. Kajsa tycker att jag är overkill med alla mina ringar som jag använder samtidigt. But thats me. Jag är ringar. Ring-Elin.

Kommer ni ihåg den där släta lillfinger-ringen jag gjorde sist? Jag hamrade den igår så att den fick en snygg yta. Och den nya blev en snurrad. Båda gjorda av.. ehh.. rund-tråd? Same same but diffrent.

Snygg kombo va?



Jag älskar ringar. Ä L S K A R. Längtar tills jag får en äkta ring, av micke.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia

Hahaha ..hint hint ...see ya i Vegas ;)

2011-10-05 @ 23:05:24
Postat av: Ida

dom var skit snygga =)

2011-10-16 @ 10:51:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0