good morning!

Vaknade rätt sent idag, det vill säga klockan nio. Haha, jo, det ÄR sent för att vara jag. Micke ligger fortfarande och trynar. En normal morgon, med andra ord.

Igår var det lugna gatan här hemma.
Målade lite, planerade lite, åt lite och såg två filmer.

Jag sitter och suger i mig en kaffe nu, men ska snart snöra på mig dojorna för en liten promenix. Självklart har jag fått ont i halsen igen + hosta så det blir ingen PW. Surt, sa räven.

Förresten, igår sålde vi våran soffa + soffbord! Se bild nedan.
Så idag ska vi kika på en ny. Roligt! Hoppas vi hittar nån bra.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

jag är meeeeeeeeeeeeeeeeer än nöjd!!!

2011-10-29 @ 15:41:57
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0