astrids silversmide.

En del av er undrar vad det är för en silverkurs jag går. Och det ska jag minsann berätta för er!

Det är ingen utbildning, utan mer som en studiecirkel. Eller nej, det är bättre än dom där studiecirklarna - det har jag fått veta.

Jag går en kurs på 10 veckor. Det är en gång i veckan, så man skulle kunna säga 10 gångers-kurs. Ja ja ja, ni fattar? Och där får man göra vad man vill. Yes, VAD man vill. Fast det är inte helt enkelt, så man bör inte ta sig vatten över huvudet. Jag har gjort halsband och ringar. Varför jag har gjort det? Jo, för att det är det jag har velat göra. Simple as that.

Verktyg finns att låna där, men silvret får man köpa.

Fortsätter jag när dessa tio gånger är slut, vilket jag nog kommer göra, vill jag prova göra armband och örhängen också. Har dock inga idéer till några sådana. Inte just nu allafall.

Målet är att kunna sitta hemma och pyssla lite också. Vi får se vad som händer in the future.


1) Bankningsrummet. 2) Verktygsskåp.

3) Monter med smycken av Astrid. 4) Här skapas idéerna..

KLICKA Här har ni en länk till hemsidan KLICKA.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0