facebook.

Jag har bestämt mig för att aktivera min facebook igen. Shitbook. MEN jag tänker ta bort alla personer som jag inte har någon kontakt med. Förutom family.

Just nu har jag tagit bort typ 150 stycken. Etthundrafemtio person. Borta med vinden. En del visste jag knappt vilka de var, och andra har jag typ aldrig pratat med.

From now on kommer det bara finnas människor som jag har daglig kontakt med, och familjen såklart.

Jag tycker att alla borde ta sig en funderare och rensa lite. Vill man verkligen att 350+ ska följa ens liv? Jag menar, 350+ vänner? Hallå, vem driver med mig!? Inte fan har jag 350 vänner! Varför sitter jag då själv i soffan nu?

Nej, dags att fortsätta med rensningen. Tar sån jävla tid!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Håller helt med. Själv har jag bara tröttnat mer o mer på shitbook på senaste. Har den dock kvar för kan va bra ibland. Men alltså eller hur! Hur många på sin vän-lista pratar man med?? Men tar man bort nån då kommer ju säkert många ta det personligt. Många skulle säkert inte ens märkat :-P

2011-11-22 @ 17:47:17

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0