"Vilken klippa!"

Det blev ingen powenap för min del - Som tur var!! Kom på att Micke inte hade vart på bolaget, precis innan klockan slog stängning, så jag brummade ut till hemlingby och köpte honom en platta öl och 6 cider. "Vilken klippa!", som tobbe utbrast! Yes, thats me i guess!

Massa olika öl, färgglada cider, gin och martini! :)

Micke tyckte jag såg rolig ut när han kom hem från affär'n - satt skräddare framför spegeln i garderoben med halva asset utanför och fixade håret! Haha!


Just nu står grabbarna ute och tvättar bilarna, och jag har fixat i köket. Kanske ska behålla köks-frillan hela kvällen? Helt klart en vinnar frippa!


Nej, nu ska jag hänga tvätten! Hejpa!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0