"Vad tycks? Jag älskar den!"

Ikväll på träningen gick det... sådär. Var tvungen att lägga mig ner och skaka lite innan det var dags att åka hem. Usch och fy, aldrig mer äta eller dricka dåligt innan träning! Aldrig!

Något som däremot var RUSKIT BRA med träningen,
var denna nyinkomna bikinitop som fick följa med hem! MUMS!
Den finns i neonrosa också. Jag knep den sista svarta!

Vad tycks? Jag älskar den! SÅ min stil!

Nu ska jag hit the sack och hoppas att huvudvärken försvinner..
dumma mig att äta/dricka dåligt idag. Fyy skäms! Natti natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

SKITSNYGG, hade gärna burit en sån i sommar :)

2011-05-18 @ 07:24:09
Postat av: mamma

Snygg top men den andra delen är väldigt lååågt skuren :) :) :)

2011-05-18 @ 09:04:57
Postat av: glirrekollen

men HOT!!! i löööve!

2011-05-18 @ 12:08:47
Postat av: Angelica

Rikigt snygg, var är den köpt? =)

gaddningen blev också riktigt bra!!

2011-05-18 @ 21:29:47
URL: http://angenf.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0