"Tyck synd om mig, snälla."

Den här dagen slutade i tårar. Fy fan.

Allt har varit jätte trevligt idag. Promenad i Hille med carro och sofia, bjöds på supergod sallad till lunch, snackade och hade det allmänt trevlans. Men sen hände något..

..jag har ingen aning om vad, det enda jag vet är att jag blev i ett ledset mood. Typ pms eller liknande. Började med att jag fick stress-cykla till träningen, var alldeles stel i kroppen så uppvärmningen gick halvdant. Sen kom tjockisångesten. PANG BOM slog den mig rätt i huvudet och jag cyklade hem.. trodde jag.

Cykelnyckeln låg i tryggt förvar hemma - en kvart bort med cykel, ännu längre by foot. Så för ett tag sen fick jag skjuts hem med Sofia, och nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv. Gråtandes. Vad hände, undrar jag? VARFÖR är jag ledsen? Herregud.. inte lätt att vara tjej ibland ä.

Jag blir förbannad för att jag är irriterad. Jag blir irriterad för att jag är ledsen. Sen svämmar allt över och nu efter tårkalaset fick jag huvudvärk. YIPPIE-KAY-YEY motherfucker. Frågan är ju nu om jag pallar gå bort och hämta cykeln för att sedan cykla tillbaka hem igen? Eller ska jag hämta den med bilen? Eller ska jag bara skita i den, och få gå ner till jobbet imorgon? Nja, det sista var inget vidare bra alternativ.

Trots min tjockisångest måste jag nog äte lite middag, och sen får jag väl gå bort några kalorier genom att hämta cykeln. Det lät ju som en bra plan? Eller? Kanske inte. Tyck synd om mig, snälla.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: linnea

jävlar va lik du är amy whinehouse! :O

2011-05-27 @ 23:28:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0