"treo på det här så"

Idag mår man som man förtjänar, i guess..

Igår satt jag, micke, tobbe och mackan här hemma in på småtimmarna och surrade om allt mellan himmel och jord. Jag måste erkänna att jag ibland kände mig som 5e hjulet under vagnen när det pratades bilar och andra manliga saker.. Men det var trevlisch ändå!

Imorse vaknade jag och kände mig pigg och alert, så vi drog iväg till La familia och tryckte varsinn måltid! Mmmm gött! Men nu efteråt när vi sitter i soffan och försöker hitta någon film att kika på börjar mitt huvud klappa ihop. Usch och fy så bakis jag börjar bli - trots att det inte dracks så mycket igår.



Nej, lite treo på det här så!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia A

Jag skulle ju vart där och jämnat ut fördelningen lite ..hade vi kunnat surrat om massor med tjejgrejer :( Men Carlos byggde en superfin "bardisk" här hemma så vi fastnade lite :) Kram påre

2011-05-15 @ 17:46:07

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0