"sugen på att städa!"

Rostade mackor... i say no more. ♥

Sitter och funderar på om jag ska promenixa lite, eller kanske crosstrainer en sväng. Men njaaaa, inte så sugen på det ikväll måste jag erkänna. Fick dock igen ett par skinnyjeans imorse, och jag hoppas få igen dom imorgon också. Jag fortsätter att suga på den promenad-karamellen.

Vet ni vad jag känner för att göra? STÄDA! Jag blev jätte sugen på det nu! Kanske ordna om i garderoben? Eller skura toalettgolvet, med en såndär svamp, på knäna! Och nej, jag är inte ironisk. Jag blev FAKTISKT sugen på att städa!

Undra hur mycket jag bränner om jag städar väldigt intensivt? Hmm..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0