"Suga i mig en treo"

Huvudvärk, magont, ångest och lite till.. en helt vanlig måndag, kanske?

[email protected]:

Dagar som denna saknar jag att jobba på IKEA. Varför?
Jo, därför att då hade man stora arbetskläder. Arbetsuniformen. Idag önskar jag att jag kunde jobba i mjukisbrallor. Men icke sa nicke. Elin ska gå in till closeten nu och leta rätt på något snuskit tight som framhäver alla valkar jag tror att jag har. Som jag inte har.

Suga i mig en treo innan jag cyklar ner till jobbet ska jag också göra.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

exakt. som du tror du har men inte har :p haha

2011-05-31 @ 11:17:20
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0