"Snygg va!?"

Hallå hela pressen, radion och tvn!

Jävlar vilken seg fredag det har varit. Började med att sova riktigt dåligt, för att sen sitta och hålla syrran i handen under hennes tatuering. Tog bara 5,5 timmar.. BARA. Oh my god! säger jag bara. Men trots timmar av väntan var det ändå roligt. Men fem och en halv timme.. alltså.. ja.. jag säger då det.

Snygg va!?

Efteråt hämtade Micke mig och vi drog och införskaffade en högtryckstvätt! Bra där! Jag provade även sjuttioelva tusen löpar tights (snygga utochgå brallor, helt enkelt) men inga passade. Eller jo, men jag vill ha trekvarts med dragkedja, och INGA var bra. Ett par på H&M hittade vi, men då var det ett hål i röven. Fanns inga lika kvar heller. Varken i valbo eller i stan. GOD DAMN IT!!

Så nu sitter jag och är sur över brallorna och micke har dragit till k-rauta för att köpa nån slang till tvätten. Kul för honom som kan roa sig med sådana tråkiga saker...

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Bra m. högtryck, den kan du åxå roa dig med :) ex. till mattor....

Snygg tatto systra gjort :D

2011-05-13 @ 19:34:09
Postat av: sis

=)

Bra mör man är nu! Kram

2011-05-13 @ 19:48:36
Postat av: Caroline

Riktigt snygg var den... :-)

2011-05-17 @ 02:56:36
URL: http://veckorevyn.se/carolineandersson
Postat av: Ida

Skit snygg!!! typ sådan jag vill ha från röva till bröste haha

2011-05-22 @ 18:48:21
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0