"RÖR INTE MIN RÄV."

Tjeeeenare mannen!

"RÖR INTE MIN RÄV."

Bästa chefen mms:ade en bild på lilla Raffe med gosseräven han fick av mig!

Vilket underbart ledig-söndag-väder det är idag då! Jag började dagen med en timmes promenix. Svett de luxe! Känner mig rätt nöjd att jag tog mig i kragen och gick faktiskt. Alldeles för mycket stillasittandes på senare dagar. Det gillar vi icke! Right?

Micke han fortsätter med fixet här hemma..

..i just denna stund är det altanen som får sig ett uttag.

Och vad jag gör just i denna stund då? Well, jag sitter ute på altanen. Skönt med bärbar dator, indeed! Men nu ska jag släppa min kära Acer och dra ut saccosäcken på gräsmattan! Hej pepparkaka!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Zebrasäcken :)

2011-05-08 @ 13:39:05
Postat av: mamma

Elza tycker att Raffe är fin och vill gärna träffa honom :)å ta räven....

2011-05-08 @ 13:52:53

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0