"Riktigt trevligt har vi haft det idag"

Men hallå där!

Benen gjorde svinigt ont imorse när vi promenerade i valbo! 45 minuter blev det tillslut. Så jävla skönt att ha kommit igång denna vecka! Det är på gott och ont att jag får vila imorgon och på fredag från promenad. Benen sjunger hallelujah (det gör nog även fettcellerna) men min kropp skriker efter mer mer mer motion!

Efter att vi varit hurtiga hämtade vi upp sili...snygg sofia på stan och brummade hem för tacolunch! Riktigt trevligt har vi haft det idag! Här har ni damerna:


Nu är klockan snart sju, och jag är all by myself again. Funderar på att dra iväg och köpa mjölk och balsam. Men vet inte om jag har orken till det. Hur lat får man bli liksom? Pantflaskepåsen är dessutom full, så borde passa på att tömma den så att diverse öl- och ciderburkar får plats där i helgen! Är det finväder så är altanchill ett måste!

Nu får jag fan rycka upp mig och åka och handla! Later dudes.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0