"Pinsammare morgon får man leta efter."

God morgon, förresten!

Denna måndag började jag med ett besök på ramirent. Pinsammare morgon får man leta efter. Det var proppfullt med bilar och släp och människor och fordon på ramirent's "gård". Hur i helvete ska jag kunna svänga runt med släpet där inne?, frågade jag mig själv. Och nej, jag kunde verkligen inte svänga runt. Tur att jag kan backa med släp iallafall! Eller vänta nu.. Det kan jag ju inte. Lucky for me att dom har trevlig personal som kunde agera körskola med mig. "sväng till höger... räta upp.. sväng vänster. nej vänster! räta upp.. backa på.." Ja, jag säger då det. PINSAMT.

Igår var en riktigt bra dag! Tobbe, Carro, Carlos och Juan kom hit för grillning och diverse aktiviteter. Hur kul som helst! Det blir verkligen repris nästa helg! Hoppas att vädret håller i sig och ger oss värme då också. Jag har ju långhelg! Ledig fre-sön! Woop woop!





Bästa köpet evvvvver!, tycke carro om vårt husköp! Jag med!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0