"pink lady ikväll"

Hej hej hej hej!

"Han är redo" fick jag mms:at till mig idag....

..så nu är det klappat och klart!! Haha. Eller?

Nu drar vi iväg till Tobbe på 25års fest!
Jag är a pink lady ikväll! Med snygga örhängen från indiska!

Och på jobbet var jag en... black lady!


Ha en trevlig kväll! Hörs tomorrow babes!


Förresten, jag älskar att Johanna är så ärlig!

Jag: Nu är jag inte för tjock för jeans!
Johanna: Nej, men det har du ju aldrig varit *suck*
.. eller jo, kanske lite när du bodde i stockholm.

Jag: Hahahaa, ja då hamstrade jag en del.

Alltid lika trevligt att surra med lillpuppan trots att det gått flera månader sen sist! en sån där vän som man kan snacka med allt om, som om vi sågs igår liksom. Know what i mean?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mimmi

Jävlar vad snygg du är!

2011-05-07 @ 20:27:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0