"lukta på Mickes kudde"

Jag tycker verkligen att Sofia borde byta bana och jobba som säljare.. tror ni inte att jag kom hem med en svart hood med studio loggan på va? Va va va va va? Klart jag gjorde. Men hon hade rätt - jag ägde ingen svart hood, så why not? Riktigt skönt material, snygg logga och satt som ett SMÄCK! Här har ni några dåliga bilder:

Men fy satan så kassa bilder.. nästa så man skäms! Aja.

Jag är jävligt sugen på att köpa dom gråa brallorna också faktiskt. Same same but different. Gråa med svart text. Jag får höra med plånboken imorgon. Tror inte den är så sugen på något annat än matshopping faktiskt. Tråååååkigt!

Nu ska jag kasta mig i sängen, lukta på Mickes kudde, och sova. ♥

Good night.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0