"kuka ur"

Good morning, bitches!
Inatt har jag haft ytterligare en sjuk mardröm. Whats up with my mind liksom?!

I eftermiddag får jag äntligen krama om min trolovade! Och ikväll får jag även krama om my big sister! Vilken torsdag va? Dessutom är det sista jobbdagen innan helgen, vilket innebär LÅNGHELG! Wiihoo! Synd bara att vädret ska kuka ur nu när jag är ledig. Som vanligt det.

Idag ser jag ut som förra torsdagen. Remember?

Tyckte det var en snygg outfit, och dessutom orkade jag inte prova hundrafyrtioelva toppar för att hitta en som satt bra. Eller nåt i den stilen..

Well, gotta go! Glöm inte att bli en glittrig medlem hos oss för att 25% rabatt på en valfri vara! KLICKA HÄR! Ha en trevlig dag då! Tjiiing!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0