"kör på långklänning idag"

Kajjo! Idag blir det långklänning!

Alldeles strax är det dags att cykla ner till jöbbet, men först tänkte jag meddela er alla att jag kör på långklänning idag. Känns otroligt konstigt, och inte alls min stil.. men vafan, det är ju skönt! Kör bah kör! Ni verkade ju ge tummen upp för maxiklänningar, förutom du då frida hehe, så what the heck!

Jag är lite nervös inför att Lotta kanske har samma klänning som mig idag. Måtte(!) hon inte valt att ha just denna som vi har lika idag. Haha, annars kommer det se roligt ut inne på glitter!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

Tummen upp!

2011-05-09 @ 18:40:29
URL: http://olina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Elin vart är klänningen inköpt?

2011-05-09 @ 19:14:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0