"kasta i mig lite frulle"

God morgon! Shit så trött jag är! GÄÄSP!

Idag är jag ledig, så ska kasta i mig lite frulle och dra mig ut till hille snart. Borde dammsuga och skura innan faktiskt.. vi får se om tid finnes. Well, det var en liten update från mig. Ett kort kan ni får också..

..Jag och carro, valborg:

muppelin och fincarro, valborg - borde det kanske stå?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vi

2011-05-25 @ 09:13:31
Postat av: Andrea.

Uupsie, det va mina korvfingrar som slant...



Vi försöker sikta på dä då, jag äger inga shoppingpengar heller, tyvärr :/

Jag hör av mig närme.

Fet puSs

2011-05-25 @ 09:19:15
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0