"ingen förmiddagsmotion"

Idag blev det ingen förmiddagsmotion för mig. Känner mig alldeles för mör i kroppen efter gårdagens träning. Nya tricket (ryggen mot stången, händerna greppar stången över huvudet, benen upp i en v-split) var verkligen tungt. Inte omöjligt, men definitivt tungt. Så istället för att motionera har jag kollat på några DH-avsnitt. Verkligen spännande såhär nära säsongsavslut!!

Och förresten så vill jag bara meddela er att jag kommer bo i nya toppen! Gaaahh, så snygg! Nu får värmen skynda sig hit så att jag kan använda den in public, så att säga. Love, love, love it! Haha..


Annars då? Jo, veckan har sprungit iväg ganska snabbt. Det är redan onsdag idag, vilket innebär att Micke kommer hem imorgon! Jag är dessutom ledig torsdag och fredag, så det är skönt med tanke på att jag jobbar helgen. Nej, nu ska jag slita av mig mjukisbrallorna och bikinitoppen, och slänga på mig arbetskläder - jeans och tischa!

Have a nice day, talk to ya'll later!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Dijana

HOT! (såklart) :)

2011-05-18 @ 19:55:11
URL: http://dijanahusamovic.blogspot.com
Postat av: Ida

blir snygga ränder efter den där ;)

2011-05-24 @ 17:11:46
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0