"förnedring"

Snacka om förnedring.. alla ni som kikade hockeyn förstår vad jag menar.

Det blev ingen solning för mig eller mannen. Vi körde en rulle istället - Limitless. Riktigt bra! Den tycker jag att ni alla ska se! Det kommer många bra filmer nu framöver, vilket behövs! Det har varit lite bra-film-torka på senaste tiden, håller ni med?

INNAN hockeyn bestämde jag mig för att promenera en sväng. Den där pizzan till frukost följt av ostbågar, glass och lite godis gjorde mig ordentligt äcklad och motiverad att knalla bort några kalorier. En kortis blev en långis, och en walk blev en powerwalk. Gick i 70 härliga minuter. Gött mos! Av veckans sju dagar har jag promenerat fem, och tränat en. Hade detta varit en statusrad på fb hade jag GILLAT.

( Och apropå mos.. dom senaste dagarna har jag varit riktigt sugen på en gammal hederlig tunnbröds rulle! Det är nästan så att jag är beredd på att dreggla lite vid tanken på att trycka en sådan till middag! M-m-m! Just as you know, liksom. )

Nu har karln rakat skallen färdigt, så dags för en mysig d♥sch innan det är sista natten ihop fram till torsdag. Helvetes jävla skit jobb han har. Fast ändå inte. Natti natt, peeps!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0