"det ösregnar ute"

Men holy crap vilket regnväder! Det öser verkligen ner! Jag kan tycka att det är mysigt när man hör regnet smattra mot taket, MEN jag tycker inte det är mysigt när jag måste röra mig utanför dörren! Sådana här dagar vill jag ligga på soffan och mysa framför bra filmer/serier hela dagen! Man får liksom inte dåligt samvete av att slappa en hel dag när det ösregnar ute. Dessutom finns det väl inte så mycket annat att göra regniga dagar?

Det blir verkligen ingen promenad idag, det ska gudarna veta! Istället hoppar jag upp på crosstrainern och bränner lite på det sättet! Just nu är jag galet trött (hade svårt att somna om efter att Micke åkt) så crossen får vänta en halvtimme iallatjockafall. Minst.

Måtte regnet ha lättat tills det är dags för mig att gå till jobbet!

Svårt att fånga regn på bild...

Skulle ni stå där jag stod och kolla ut, skulle ni se hur det
riktigt ÖSER ner på uppfarten. Och överallt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0