"Danrutinen"

Jävlar i min låda så tungt det var på träningen idag! Eftersom att jag har käkat som en kratta idag, hade jag noll zero nada energi in my body. Började skaka ganska kraftigt i början.. men sen gav det sig och jag kunde köra på i vanlig ordning.

Danrutinen
var jätte rolig idag! Kände att jag kunde släppa loss ordentligt eftersom det redan var sån skön stämning! Sabina fick agera fotograf när jag svängde på höfterna:







Nu ska jag trycka en macka och sen hoppa in i duschen.. eller tvärtom kanske. Whatever. Innan jag drog på mig min snygga 80-tals inspirerande outfit idag på träningen, så såg jag ut såhär..

..ointressant, i know. Men vem vill läsa en blogg utan bilder? Inte jag!

POLE AND FITNESS STUDIO for life!!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0