"automatlåda i nästa BMW?"

God kväll, kära gäster! Idag har det varit full rulle!
Fått köra snyggbilen till Ockelbo bland annat.

Jävlar så skönt det var med automatlåda. Fick nästan moterstopp när jag satte mig i BMW:n igen. Kanske blir det en automatlåda i nästa BMW? Vill SO BADLY ha en från 5serien. Sooo baaaadly!

Köpte en tischa idag från carlings förresten. Visar den på torsdag.

Nu ska jag hoppa in i duschen, har nämnligen stångtränat ikväll. NATTI NATT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Sv: Hehe! Jaaa det kanske var det jag menade! ;P

2011-05-04 @ 15:20:49
URL: http://mondoblog.se/Carolina
Postat av: Sofie

Så jävla skönt med automat!! Jag ville också ha det i vår bil nu när vi skulle köpa en ny - Men det fick jag inte för killen... Det är lixom inte manligt att ha automat?! :P Nä men du det skiter väl jag i! Det är sköönt!! Men men det blev ingen automat.. Något ska väl dom få bestäma också?! ;) Hoppas det är bra med dig!! Snygg nya tattoon va!! :) Kram

2011-05-04 @ 22:43:56
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/
Postat av: Moa

Har det blivit nån skillnad på dina läppar sen du började använda läppglanset? Och varifrån var det du köpte det? För om man köper ett från tex kicks så kostar de ca 500 kr.

2011-05-05 @ 03:24:34
Postat av: Anonym

Automat är det bästa som finns :) Vi hade automat i våran 5 serie och nästa bil blir det en automat utaaaaan tvekan. Kram

2011-05-06 @ 10:02:31
URL: http://www.amelas.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0