"Utan hårblåsen är jag körd"


Jag har blandat mig en martini, lagt sminket och ska precis börja fixa håret när... BORTA! Hårblåsen är borta! Jag säger till mig själv "okej elin, få inte panik. Den måste ju vara här någonstans!" Men nej, den finns inte. Utan hårblåsen är jag körd. Om någon där ute tror på allvar att mitt hår hinner självtorka är ni lurade.

Vänta nu.. vänta nu. Micke! Han hade den fan sist! Haha, nej inte till håret. Vad fan var det han gjorde med den nu igen? *kastar iväg ett sms* Garaget! Han använde den i garaget till att tina något för längesen! SÅ ofta fönar jag håret, gott folk!

Nu ska jag springa ut och kolla om den finns därute. Säkert oljig och jävlig. Karlar alltså.. dessa underbara karlar.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0