"tjejer ska ha ett mått på 90 60 90"

Jag måste ha gjort ett bra mentalt jobb innan jag hoppas upp på crosstrainern imorse! För jag orkade köra på i ett högt tempo i 30 minuter! Efter det gjorde jag några få rumpövningar. Klappar mig själv på axeln. Dessutom -1 cm i midjan. En centimeter känns verkligen som ingenting, men hellre det än +1 cm! Hörde en gång att tjejer ska ha ett mått på 90 60 90. Jag tycker det låter som en bra plan!

90cm runt brösten, 60cm runt midjan och 90cm runt rumpan. Inte så orealistiskt långt bort dom måtten faktiskt.

Nu måste jag verligen lägga på ett kol här hemma! Kanske jag ska ta Mickes cykel ner till jobbet idag? Min är det punka på. Dock har jag inte cyklat på flera år (känns det som), så vi får se om jag väljer att leva farligt eller inte.

Hörs ikväll! Puss ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0