"testa några bikinis"

Det blev ingen träning imorse. Usch, får lite ångest faktiskt. Istället kunde jag fixa mig i lung och ro, plocka ur diskmaskinen, städa lite och strax hänga tvätten.

Dessutom hann jag testa några bikinis.. fan vad jag längtar till sommaren!
Här har vi Ed Hardy'n och Leoparden.

SÅ SNYGGA! Och inget klagande på dessa bilder nu!!
Ni kommer se mig såhär på stranden, så shut your cakehole!

Mor och bror bör vare framme på stationen om en halvtimme, så jag ska borsta gaddarna och ta hand om tvätten nu! Hörs later, aligater's!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

men elin. lite för lite kläder på dig va? ;) hahaha. nä då du är sååå snygg och kan gå naken om du vill :)

2011-03-30 @ 11:14:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: anna wigren

åå har du en ed hardy:O vill så gärna ha en!!:)

2011-03-30 @ 18:45:36
Postat av: tina

Vaart kommer bikinisarna ifrån?

2011-03-30 @ 23:46:14
Postat av: Johanna

hahaha undra om vi har samma bikinismak :) jag har oxå den där ed hardy, och den svarta med nitar som du har haft på en annan bild. och en leopard! haha!

2011-03-31 @ 20:14:21
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com
Postat av: Malin

Sjukt snygg, du borde nästan gå sådär hela tiden, så snygg är du, harregud! haha, nu vet du! Ha ene bra kväll!

2012-06-12 @ 22:39:52
URL: http://malinfranzzon.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0