"Style By Tyra"

I fredags var ju jag hos Stina och hälsade på. Där fick jag prova hennes Lip Plumper från Style By Tyra. Jag har varit på väg att köpa en likadan flera gånger, men tänkt att "äh, det funkar nog inte..". Men gott folk, jag kan med glädje berätta för er att....  DEN FUNKAR! Verkligen!

Så just i denna stunden har jag köpt en egen! Woohoo, så roligt! Jag vill ju ha lite mer plut i överläppen, så detta kommer bli roligt. Snyggt och roligt! I'm so excited, and i just can't hide it! Att den dessutom kostade 49kr var ju pricken över i:et!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Det funkar inte att gå in på länken. Hur funkar de där då?

2011-03-28 @ 01:28:23
Postat av: Klollikock

wooop, mitt funkar piss på mig! fattar inte??? PUSS!

2011-03-28 @ 14:28:46
URL: http://kajsascorner.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0