"skitväder"

Good morning, babes! Vilket skitväder idag, va!

Jag myser runt i min poncho från Glitter (SLUTSÅLD) och väntar på att kaffet ska bli klart. Idag börjar jag twelve o'clock, så en halvtimme (MINST) på crosstrainern hinner jag med. Lätt. Ska bara dricka kaffe ur min otroligt snygga GANTmugg först, så att jag piggnar till liv!

Vita mjuiskar från intersport (present from mike) och tofflor från Owe's!


Förresten, det var någon som undrade vilket shimmer jag har på kindbenen, och svaret är: "Face and Body shimmerpowder. Glow in the dark." från Beauty Box. Jag fick detta shimmer av syrran för många år sen! Så jag har ingen aning om man fortfarande kan köpa det? Make Up Store har ruskit snygga annars!

Världens sämsta cambild..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha jasså kul du använder det. ja det fick du väl men jag kommer inte ihåg det :) long time ago! minns dock att jag ägde det förut :P

2011-03-30 @ 17:16:08
Postat av: sis

ja föressten det är köpt på H&M lääääängesen :)

2011-03-30 @ 17:16:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0