"otroligt sugen"

Promenaden i förmiddags tog närmare två timmar. Puh! POWER to the WALK! Och fort gick det minsann! Så efteråt låg jag däckad i soffan ett bra tag innan jag kröp in i duschen! Så JÄVLA skönt!

Nu är jag hemma igen efter att ha fixat naglarna på Elin's Nagelstudio. Jag vann ju ett presentkort där för ett tag sen, remember? Hon var jätte duktig och jag rekommenderar henne verkligen till alla jag känner! Jag körde på svart gelé.. kalla mig tråkig om ni vill. Nästa gång blir det svart glitter! Hon tar 350kr - 400kr beroende på vad man vill fixa. Hör av er om ni vill ha hennes nummer!

Dagens middag: En korv tomtegröt med kanel. Haha, inte det nyttigaste men jag blev så otroligt sugen på gröt när jag var på affär'n. Jag köpte även köttfärs, lövbiff, fläskfilé och fläskytterfilé. I ♥ KÖTT!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0