"min dåliga karaktär"

Men haaahaaahaaahaaa på min dåliga karaktär! Inte ett dugg hungrig var jag ikväll, men tänkte "stekt äpple med kanel kan jag väl trycka i mig? Måste ju äta nåt?" och åkte iväg och shoppade. TYVÄRR så var det medlemskväll på coop, och lösgodiset gick för 29,9kr/kg. Ni kan nog räkna ut vad som hände.

Japp..
Frulle: 1 ägg + ½pkt bacon + kaffe
Lunch: 3 lövbiffar.
Middag: Lösgodis.
Den här dagen slutade definitivt SÄMRE än gårdagen.
Jag var ju för fan inte ens sugen på godis? Typiskt mig.
Men för att försvara mig själv vill jag bara påpeka att det var LÄNGESEN jag åt lösgodis.

Ps, efter några minuters hetsätning mår jag fruktansvärt illa. Värt? Nej.

Vaknar jag upp och ser ut såhär imorgon...

...får jag FAN skylla mig själv! Blää jag är äcklig! SÅ ÄCKLIG!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

men gumman, vad va det som hände med magen när du måsta operera dej? puss

2011-03-25 @ 07:31:44
URL: http://apieceofjohanna.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0