"JÄVLAR I MIN LÅDA"

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!

Så pass stark att jag hann med lite pole imorse!

Eller ja, jag mår väl för det mesta bra.. men just idag har jag spring i benen och just idag känner mig bara jätte glad! Helt utan anledning! Snart ska jag kila ner till jobbet och spana in alla snygga nyheter vi har fått in!

Jag fick en sneakpeak igår på vad som komma skall, och jag säger då det: JÄVLAR I MIN LÅDA vilka snygga accessoarer och smycken det kommer komma! Mjau! Anneli, jag jobbar på Glitter. Alla som läser detta; ni får INTE missa vårens och sommarens prylar! Come on in, och shoppa! BUY OR DIE!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Men ge mig kroppen din, fräsh-hona är vad du är!



Nu när jag ändå har dig på "tråden". du har ju big balobas, har du nå tips på var man kan hitta sjyssta bh:ar som både är storleken större OCH snygga. Har nog sett att du har några på dig :P Själv hittar man antingen skitfula eller skitdyra....tips mottages. Gör ett inlägg om det :P

2011-03-23 @ 22:48:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0