"Jag och mami"

Hello peeps!

Riktigt vacker väder ute idag, dock jävligt blåsigt! Jag försökte mig på en promenad men höll på att blåsa bort. Efter 30 minuters intensiv gång var jag återigen hemma. Riktigt dåligt gjort av mig. Bättre lycka nästa gång!

Idag var min plan att sova längre än längst. Men det sket ju sig också. Vaknade strax efter seven o'clock. Så på förmiddagen har jag roat mig med frukost, rachael ray, dammsugning, miniwalk, dusch, tvättstuga och disk. Jag längtar så otroligt efter sommaren och värmen! Tänk att få skura golven i korsdrag. Oj, oj, oj mina vänner - DET är kärlek. Och apropå skura golv: Det är faktiskt dags att göra det nu. Dock inte i ett friskt korsdrag en sommardag.

Och efter den insatsen är det dags för minimake innan jag ska möta upp morsan på stationen. Idag är typ första gången hon åker tåg.. well, behöver jag säga mer än att jag fått en miljon samtal? Jag älskar henne ändå. Grattis mamma, idag förlorar du tåg-oskulden.

Jag och mami:

Midsommarafton 2010! Bästa aftonen förra året. ♥

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0