"Jag älskar smink!"

Hittade ett par gamla sminkborstar, och ÄNTLIGEN kan jag använda ögonskuggor igen! Köpte nya borstar/penslar för ett tag sen.. och dom var skit dåliga. Blev fan fläckigt och jävligt. Men nu, nu är det snyggt och slätt och perfekt igen! Me so happy! Haha. Tänk att något sådant kan få mig på ett otroligt gött humör?

Har lagt lite shimmer (vafan är det för ett ord?) på kindbenen också, för att framhäva dom mer och för att... ja, för att det är snyggt! Jag älskar smink! Borde fan gå någon såndär make up artist-utbildning.


Undra hur många som kommer kommentera att jag har ett FETT lager smink på mig nu? Att jag ser ut som en transa och att jag täpper igen mina porer så mycket att jag blir dum i huvudet? HAHA, vill upplysa er om att jag har ett halvtransparent foundation, rough, ögonskugga och mascara. Mycket? Eat shit, suckers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Vad är det för shimmer du använder på kindbenen? Samt vilka penslar rekommenderar du?

2011-03-18 @ 13:21:06

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0