"INTE en god morgon"

God morgon på er! Här hemma är det INTE en god morgon. Tvärtom.

Jag vaknade kl 7 (som vanligt) av att solen lyste in genom persiennerna och talade om för mig att jag inte skulle få sova längre. Försökte somna om med ögonmask.. men det gick ju åt helvete. Och inte nog med det - vaknade med en jävla förkylning! Halsen gör ont, huvudet är tungt och nästan är liiite snorig. Fy satan vad less jag blir! Måtte det gå över under dagen! Jag och alvedon 500g har en utmärkt plan.

Nu ska jag dricka kaffe och käka frulle. Det blir ju knappast någon promenad idag.


Åh, vad roligt! Såg detta på blogg.se nu!

Carro och jag gick i samma klass på gymnasiet, och hon har verkligen talang! Själv släppte jag allt vad pennar och penslar heter när vi tog studenten. Keep up the good work, Carro!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Caroline

Spank you Elin! haha, vet inte om du vet det här, men jag läser din blogg VARJE dag. YOU keep it up girl!

2011-03-10 @ 01:23:25
URL: http://thecarolinejohansson.com/blog

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0