"Hello brand new!"

Good morning, peeps!

Jag har redan börjat dagen med en halvtimmes crosstrainer, bra där! Äntligen är halsen frisk och nu jävlar är det bara att köra på som vanligt igen. Me like! Kötta, kötta, kötta! Bränna, bränna, bränna!

Nu ska jag ta en dusch, fixa lunch och frukost, och sen ska jag brassa iväg till Siba och hämta ut min nya dator innan det är dags för jobb. Jag lämnade ju in min dator för någon vecka sen, och dom dömde tydligen ut den på en gång. Hej då old computer - Hello brand new! Och det till en kostnad av 390 riksdaler. Hallelujah för drulleförsäkring!

Talk to ya'll later!


"i am so blogging this". YOU BET!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0