"förbereda mig mentalt"

Good morning, peeps! När jag för en gångs skull är trött och vill sova lääänge, ja då ska man jobba. Är det inte typiskt så säg!

Idag har jag ont i hela kroppen. Känns som att jag har en kroppsstrumpa på mig.. blåmärkes-kropps-strumpa. Uffa! Brukar känna så när jag är på g att bli sjuk ELLER när jag är bakis. Och sjuk, det är jag inte. Jag är ju inte bakis längre heller, men you know what im saying!

Nu ska jag dricka kaffe och förbereda mig mentalt för en liten sväng på crosstrainern.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Hej du förvirrade kvinna! ;) Vi har inte heller grejat så mkt, ska på banken snart tänkte vi och ta tag i värmekällan. Kanske inte nåt som syns utåt, men skönt ska det bli. Sen tar vi tag i gästrummet under våren. Kul att fixa själv, fast jag håller med dig, ge mig en mille och hantverkarna är mina :)

I veckan blir det bakabakabaka till min lillebus som blir ettåring på fredag. Jisses! Kom å fira om ni vill.

Puss

2011-03-28 @ 10:51:49
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0