"En bra dag!"

Goder afton, stalkers!

Skjutsade morsan och brorsan (haha, älskar att det rimmar) till stationen för några minuter sen. Vi började dagen på stan där vi fikade och morsan köpte lite nya kläder. Sen vidare ut till Valbo för ytterligare shopping - brorsan hittade en vår/sommar jacka och jag köpte fick ljuslyktor till altanen! Kommer se så mysigt ut om kvällarna! Till sommarn blir det hängkrukor istället. Fungerar som skydd mot insyn + mysigt. Längtar!

Sen fick jag även lite underkläder, och mamma hittade snyggaste väggklockan!

När vi kändes oss klara med valbo köpis och shopping drog vi hem till Brynäs igen med kinamat. Mums! Kommer nog aldrig tröttna på sån mat! Håller ni inte med? Dessutom var det så mycket att jag fick flera matlådor kvar! Perfekt!

En bra dag!

Nu ska jag dammsuga och skura golven, sen träna en sväng on the crosstrainer. Ikväll ska jag få se Carro och Tobbes nya bil, OM det inte blir hästman ikväll istället dååråå. We'll see!

Ps, håret har jag köpt på e-bay. Love it!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0