"do it like a dude"

I can do it like a brother - do it like a dude
Grab my crotch, wear my hat low like you
Jessie J - Do it like a dude

Nu är jag på betydligt bättre humör! Har hetsätit frukost och spelar alldeles för hög musik medan jag sminkar mig! Låten som spelas mest ju nu måste nog vara den ovan. LÄNK! Varför funkar det inte att bädda in videos från youtube längre!? Boooring!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sandra

Man måste markera alternativet längst ner.

"Använd gammal inbäddningskod", då funkar det. :)

2011-03-10 @ 14:11:48
Postat av: Carolina - Olina

Åh, jag toklyssnar på den nu med!

2011-03-10 @ 18:46:29
URL: http://olina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0