"Bästa glittergänget"

Hello peeps! Jag är hemma igen efter ett säljmöte nere på jobbet! Regionschefen peppade oss till max, och nu jäklar ska vi bli bäst i regionen! Minst! Pepp, pepp, pepp! Dessutom hade bästa Lotta bakat sina allra första cupcakes, och dom var supergoda! Mums! Jag tackade artigt nej först, men då fick jag arga ögat.. bara att trycka i sig kaloribomben och se glad ut, med andra ord! Inte så svårt faktiskt.

Bästa glittergänget:

Lotta, Kajsa, Linnéa och jag. Kvällen min iphone försvann..

Imorse tog jag bilen ner på stan, eftersom det var snöblandat regn ute. Men nu har solen tittat fram och ger mig värsta bästa promenadvädret! Sååå time for a powerwalk! Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

haha yeeah ;)

2011-03-15 @ 08:06:50
URL: http://kajsascorner.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0