"Är det inte det ena så är det det andra"

Mornin' yao!

Just ni sitter jag och väntar på att hälsocentralen ska ringa upp mig. Any minute now.. Jag hoppas verkligen jag får träffa någon innan 9:30, eftersom jag börjar jobba då! Annars får jag se om dom kan ta emot mig på lunchen. Tricky tricky. Är det inte det ena så är det det andra, säger jag bara. Såhär såg det ut några timmar efter operationsdagen 9/2-11 :


Annars då? Tja, jag ser fram emot kvällen då det är dags för hårinsättning. Något jag ser fram emot ännu mer är morgondagen - träffa micke, och mysa runt i sthlm. Jag känner mig nervös faktiskt, som om det vore vår första date. Härligt att känna att man fortfarande är crazy inlove! C to the R to the AZY, crazy INLOVE.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anneli

Vad opererade du?

2011-03-31 @ 10:03:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0