"Vill leva sunt"

Gud så skönt det är att träna! Varför gör jag det inte oftare!? Eller rättaresagt; varför har jag inte gjort det oftare? Nu kommer det faktiskt bli några gånger i veckan + promenader. ME LIKE! Jag ska dessutom försöka äta frukost mellis lunch mellis middag varje dag också! Lördagsgodis på lördagar, såklart!

Jag tycker det känns otroligt konstigt och jobbigt att behöva äta så mycket varje dag. Jo, jag vet att det är bra för förbränningen. Att svälta sig själv blir bara motsatt effekt mot viktminskningen. Men ändå.. Hur jobbigt jag än kommer tycka att det är så SKA jag klara det! Vill leva sunt. Leva länge.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon är det öppning på jobbet som gäller! Känner mig faktiskt taggad inför en jobbdag! Älskar verkligen mitt jobb. Trivs med folk. God natt, snyggingar! Eller nja, inte DU.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0