"Vilket jävla skit alltså"

Huvudet är tungt och halsen gör ont. Är det ens möjligt att bli sjuk på sommaren? Jag tror inte det. Inte förkyld iallafall. Rätta mig om jag har fel, men det känns bra omöjligt. Och nej, jag har INTE varit ute med för lite kläder.

Anledningen till att jag känner mig febrig beror nog på att det är 28grader här i huset. Snacka om pina! Nu när solen är på väg ner och det är svalare ute har jag öppnat altandörren och ytterdörren, och hoppas på ett redigt korsdrag. Hoppas.

Nej, nu har jag sådan huvudvärk så jag ska ställa mig i dusch och gråta! Imorgon ska jag ju till stockholm, men INTE om jag mår dåligt. Vilket jävla skit alltså.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0