"caterpillar"

Hejsan hoppsan!

Ikväll på träningen fick vi lära oss ett nytt trick - Caterpillar. Hittade EN video på youtube där dom visade den perfect.. men då fick man inte bädda in den här. Så att säga. Så ni får nöja er med en bild:

Man ålar sig liksom ner för stången som en mask. Get it? Ser skit snyggt ut anyways.

Idag satt jag ute och käkade middag - havregrynsgröt made in a microwave. Inte så jävla häftigt, men det funkade. Fick även ragg när jag satt och glassade mig. Det ni!

Att glömma plånboken hemma och enbart äta gröt till middag var ingen höjdare  på träningen. Hade noll kraft. Men efter att ha svullat lite donken efter träningen är jag back on track igen. Känner nästan för att svinga mig lite mer runt stången. Visa micke mina skills. Denna man inspirerade mig:


Bye bye!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0