"svarta tippar med glitter"

Glad midsommar!!
Vad tror ni om vädret idag då? Jag gissar på REGN.

Imorse klev jag upp i skaplig tid för att dammsuga och diska undan lite innan jag cyklade iväg till Elin! Vi gjorde svarta tippar med glitter! Skit snyggt! Dock skit svårt att fånga på bild..

Egentligen skulle det bli en annan design, men den tar vi nästa gång!
Nu känner jag mig verkligen snygg snygg snygg!

Jag skippade solariet efteråt. Orkade inte cykla down town. Jag får ta igen det nästa vecka istället, hehe. Men GUD va svårt det är att skriva med naglarna på tangentbordet. Och på iphonen. Eller svårt och svårt, man vänjer sig ganska snabbt. Men kommer det många stavfel framöver så vet ni vad det beror på.

Jag tänkte på det här med midsommarkrans.. vart ska jag få tag på blommor? Jag vill inte stanna på någon allmän plats och stå i ogräset som en annan mupp. Så plötsligt kikade jg ut genom vardagsrumsfönstret och fick se att vi har ju vår alldeles egna ogräs-avdelning på gården. Dock avskräckar diverse kryp mig från krans.


Nu ska jag sminka mig och packa väskan. BRB! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Al

snygga naglar!

2011-06-26 @ 17:26:37
URL: http://prettified.spotlife.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0