"Ska iväg på en grej"

Jag snoozat en timme nu. Fy satan så trött jag är.
Varför jag är uppe med tuppen på min lediga dag?
Jo, det kan man fråga sig.. Ska iväg på en grej kl 10.

Igår kom Sofia och Carlos hit, dom skulle hämta sina nya fälgar som vi (girlpower!) hämtat tidigare i veckan. Jävlar i min låda så snygga! Fick dock inget kort på maffiabilen. Anyways, vi drack kaffe och käkade varmamackor till klockan var strax efter tolvslaget.. därav min trötthet. När Micke somnade/kom hem har jag ingen aning om, eftersom han och carlos stack iväg och hade photoshot med nytvättade bilarna. Jag ska fiska fram bilder, lovar.

BRB!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0