"pole and fitness studio"

Idag jobbade jag 9-19:15, och därefter cyklade jag hem för att bli hämtad av träningshitler och iväg till studion! Träna bör man, annars dör man. Eller? Ibland känns det som man är nära att slå sig fördärvad. I promise you, it's dangerus! Men mycket, mycket roligt.

KLICKA> POLE AND FITNESS STUDIO <KLICKA

how to make gifs
Medan brudarna dansade (let me know if i have to take it away, Sofia) övade jag på lite grejer..


Denna var ny för kvällen. Riktigt fotogensikt trick! Sånt är kul.
OCH jobbigt. Tur att jag fick massage före och efter av Sabina och Carro.


Nu ska jag sova. Imorgon hade jag inte tänkt snooza förbi göra-mig-fin-och-hinna-blogga-tiden. Bara så att ni vet. Sov göttans, hörs imorgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0